Brandy - Long distance

Gissa vad jag kommit på? Innan skolan börjar ska jag färga håret rött! ;D eller jag tror de iaf ... så jobbigt o va blond o måsta färga utväxten typ varannan månad, och jag brukar ju byta hårfärg rätt ofta så ;D gör jag rätt? ^^ haha nog för jag gillar att vara blond men de sliter mkt mer o bleka de flera gånger än o färga de rött en gång o sen ba färga de rött näre blir "blask färg"
Annars har jag inte gjort mkt idag, stallet, hem, mormor o morfar, hem, stalle igen o så hem :) Nu sitter jag här, lär väll sitta vid datorn ikv I guess, går säkert inge bra på tv så :P
en fråga till: färga rött å köpa hårförlängning eller bara färga rött utan att förlänga? :) SVARA!!!! :D
j Typ så (redigerad bild ofc!) men rödare isf! :)


Kommentarer
Linda säger:

sv: ja det är jättebra! :)

2009-07-18 | 14:04:35
Bloggadress: http://diabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback