Det gör ont att ens tänka tanken...

På en vecka är det precis 2år sedan, Tänk hur mycket som förändrats på 2år? Undra hur många timmar jag lagt ner på dig, på attt få dig att bli den du är idag..? Det är därför det gör ont att tänka tanken, att inte ha dig vid min sida
Jag skulle inte kunna leva utan dig, Jag skulle inte ens försöka låta någon annan ta din plats, för den platsen du har i mitt hjärta, Den kommer INGEN någonsin att få!
Alla minnen vi har ihop, Alla stunder jag delat med dig, Alla träningar, Alla framsteg vi gjort, Du är min bästa vän och jag är ärlig, det finns ingen bättre än du! Jag skulle inte kunna sälja bort min älskade för pengar, inte hur mycket jag ens blev erbjuden! För kärlek .. det kan man inte köpa för pengar!
Jag skulle inte bara kunna byta ut dig till någon annan och tro att mitt hjärta skulle hela för att den skulle få en plats i mitt hjärta, för platsen du har, det är obeskrivligt hur mkt jag älskar dig, att jag ens haft tanke på att inte vilja ha dig förut, jag vet hur ont det gör att sälja sin bästa kompis .. men Barraquda är inte ens nära inpå hur mkt jag älskar dig och hur mycket du betyder älskade ponny! Jag vill inte bli längre, jag vill verkligen inte!
Alla säger: Men du borde rida storhäst.
Men förstår ingen? Jag vill inte byta Iris mot ngn storhäst! Jag vill ha henne, Bara henne!
Jag skulle aldrig kunna sälja dig,  Jag skulle inte välja bort dig för någon annan.
Det är här du hör hemma, och det är här du ska bo,det är du och jag, inte jag och någon annan, det är vi!<3
b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback