Du får mig att hata dig!

Rubriken tillhör en viss hund jag är j*vligt arg på! "Tack" för SKADORNA Charlie!
Nå ni ska få de mer sammanhängande, Igr for vi till stugan, Syrran hade sin odresserade hund i flexi koppel och jag gick en bra bit före dom ner mot sjön, Sen släpper hon på flexi kopplet så Charlie börjar springa, och den långa linan i själva flexikopplet är ju ett runt nylon snöre, Och så springer Charlie om mig så den runda nylon delen av kopplet tar i mina knäveck, Självklart bara drf gick jag såklart i shorts! Så dum spånet till hund springer tills kopplet tar stopp och då bränner nylon kopplet mig i båda knävecken så har brännmärken rätt snett över knävecken på bägge benen, Tack gulle hund!! ;S
Gör j*vligt ont för den som undrar, ehh ngt mer? brännmärkerna är väll typ 5cm och på båda benen, gör ont typ varje gång man rör benen, går man upp för en trapp bränner det vart enda steg man tar, Ääööm ... man kan knappt gå i ridbyxor för de gör oxå super ont, Typ sitta still .. då gör de inte ont!
Så just nu är jag "jätte glad" åt Charlie, även om de hände igr .. var väll 10 gånger "gladare" åt han då, eftersom han inte är så smart kanske han inte fattar allt jag svor fram när kopplet brände i benen?
Jaja, hunden kanske kan se väldigt söt ut men icke, friden varar ine länge i hans närhet ... iaf inte för mig!
Lägger in en bild på de lilla monstret som skadade mina ben, är typ "bedövad" i knäet och ner, känner bara märkerna de blev, har jag tur(?) blir de väll nå coola ärr av de? ;P
m Tog självklart den snällaste bilden jag kunde hitta på han! De är han juh värd ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback