Erik Hassle - Hurtful

Tjaoh!
Kom nyss hem från stugan, vart där idag :) elr först på morgonen var jag till stalelt och fixade åså o sen for jag till stugan :)
Eeeh .. min dag kanske inte låter så super rolig? (a) Har iaf spelat brännboll ;) , Läst Twilight (Ljudet av ditt hjärta) kan nämna att har jag börjat läsa i den kan jag knappt sluta, håller med om de som står på boken: "varning! vansinnigt beroendeframkallande!"
Den är så braaaaa! ;D <3
Sen nyss för nå tag sen kom jag till mammas jobb, hon jobbar "kväll" så fördriver lite tid hära :)
Ska kanske klicka hem en ny mobil!!! (Y) ;D har bara problem o välja nu ... åh finns 2st, men ett krav: det ska vara en touch mobil! ;D
Ska kolla lite, jo gjorde ju värsta bra affären igr! ;) sålde studdsmattan till pappa! ^^ hehe me like ;D ja med tanke på att jag fick pengar så vist kunde jag sälja den! :D Hoppar endå inte på den nå ;D å ett +, vill jag hoppa studdsmatta så far jag bara till pappa o dom ;) me like! ^^
Näe nu kolla uti mobiler o försöka välja ... Åååh de är svårt juh! ;O
Puss me er <3 ;*
la

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback