HAHAHA

Mitt och syster ysters prat om tretorn stövlar igr (VARNING FÖR SJUK HUMOR!):

Josefin säger:
Du kan sponsra mig lite till mina tretorn ;)
Sanna säger:

vad skulle jag tjäna på de

Josefin säger:

för att jag är världens bästa lillasyster kan du de

Sanna säger:

no way ;P

Josefin säger:

jo de är jag  ^^ (Y)

Josefin säger:

jag leker med din hund, matar han så han blir rund, diskar och ser till det inte börjar växa fiskar ;D

Sanna säger:

hihi den var bra men inte det ja tänker ha lite semester till vintern så ja spara :P

Josefin säger:

tänker du ha semester? DU? på riktigt? DU?  8-)

 

Sanna säger:

ja vad är det för konstigt med det, brukar ja inte vara ledig?

Sanna säger:

vad du vart tyst ^^

Josefin säger:

Näpp, därför tar jag allt jobb, så du kan vara lat, sen blir du dunder glad, mockar åt din lada så du slipper klaga, badar din häst så du slipper nysa, alltså förtjänar jag ngn tjuga! ^^

Sanna säger:

så det va DÄRFÖR du badade honom ;)

Josefin säger:

javist, orkar inte höra dig nysa, för du låter som en vildvuxen fluga ;P 

Sanna säger:
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Sanna säger:

du får väl jobba som hästskötare åt mig då? ;)

Josefin säger:

därför är jag så bra så jag borde få en lapp, men den ska inte ligga i någon rutten hatt, beror på vad jag tjänar för jag vill inte sitta fast i ngn tjära ^^

Sanna säger:

vars får du allt ifrån, du är knepig du xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback