Headache

Sitter här med huvudvärk, absolut inte uppskattat!!
Ska strax äta middag, tacos blire och ta en huvudvärkstablett och hoppas det slutar!
Ska ju till stallet efter middagen, men borde inte ha ont i huvve så länge för det är för att jag haft högt blodsocker för typ 1 timme sen, då var de 23,6 man ba "great" eller så inte!
Orkar jag ska jag rida på ponny ett tag, hoppas jag orkar, Jag vill orka! men de är sjukt varmt ute oxå :/
Nå nu ska jag gå ner och äta och hoppas jag slipper ha ont i huvve länge till, vill bli helt frisk nu! inge mer blodsocker tjafs eller någe, Utan HELT FRISK!! Skulle vara 1000 gånger uppskattat! Skulle jag få önska mig ngt som slog in nu så skulle det vara att mitt socker blev helt bra så jag mår bra, jag skulle seriöst önska det mer än en miljon just nu! :)
Puss <3

fNu ska jag dricka vatten o ta en huvudvärks tablett...
k.. och försöka äta tacos!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback