IDAG ÄR DET 2 ÅR SEDAN JAG FICK DIG!!!! <33

IDAG!!!!
Idag har jag haft min underbara älskade ponny Shikira i 2år, tänk vad tiden går fort!? det är helt sjukt! ;O
Är iaf VÄLDIGT TACKSAM att mamma gav mig denna ponny, Så sjukt otrolig bra ponny har jag aldrig haft!
Hon har tagit mig väldigt långt framåt, hon har lärt mig, och jag har lärt henne och tillsammans har vi blivit ett team!
Vist är det klart jag ibland kan bli less på henne om det inte går bra på ett ridpass och säger att jag ska sälja henne, men gud nej! Jag skulle ALDRIG!! byta henne mot ngn annan ponny, hon har en sjukt stor plats i mitt hjärta, och den platsen skulle ingen kunna ersätta!!
Hon har lärt mig så mkt, att inte vara rädd på hopplektioner, för det var jag i början när jag hade henne, hon hoppade stort över små hinder och de lär ju inte gjort mig säkrare? men vet ni: de gjorde det! för jag viste att jag kune lita på henne, jag viste att hon inte skulle stanna, jag viste att hon gjorde det rättvist mot mig! :) <3
Hon gav mitt liv första kapitlet i en ny bok, och jag är så sjukt tacksam över det, hon såg till att jag skulle bli duktig, att jag skulle känna mig säker med det jag gjorde, och tack älskade ponny - du har gett mig så mkt!!!!!!<3
Jag skulle inte haft en tanke på att hoppa 1meter barbacka då jag fick henne, men ponnyn gjorde ig säker, hon gjorde så jag vågade!<3
Hon var inte det vackraste när jag fick henne det kan jag hålla med om, men det har blitt en sjukt stor förändring på henne sen då till nu! det är lixom inte samma ponny ngt mer, hon är bättre nu!
Och jag är jätte glad att jag verkligen lagt ner allt arbete på henne för att hon blivit den hon är idag! :)
Jag älskar henne så otroligt mkt och det menar jag verkligen!
Nä nu finns det inte mer ord att förklara vilken underbar ponny jag har turen att äga ... You're worlds greatest and simply the best! <333

SHIKIRA
*1997
Connemara/Arab/fullblod
Äg: Josefin Strömberg

Nu på henne sen 2 år tbx:

-Första dagen-
d
-Sommar/Hösten 07-
k
- Sommar/Hösten 07-
h

Och nu, bilder från NU ... ->

-Sommaren 09-
h
-Sommaren 09-
y
-Sommaren 09-
n

Kommentarer
Linda säger:

sv: vad snällt! Jamen då länkar jag till dig också :)

2009-07-14 | 21:20:15
Bloggadress: http://diabetesett.blogg.se/
sannna säger:

gud vilken skillnad! :D hon har blivit jätte fin, och ni passar jätte bra tsm. (: <3

2009-07-16 | 22:22:23
Bloggadress: http://sannnabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback