Not a final chanse to explain

Yeeeehhh ja hitta en dressyrsadel jag vill ha till Iris, Haha en Globus Clic, 2-färgad .. ska visa mamma den sen ;)
Har typ snokat på pix hur länge som helst, facebook ett tag, haha inte för jag är ett fan av den sidan men ja :)
Sen svamlat med syster på msn och länkat fina ponnyer till henne o hon till mig o bra musik å så (:
Nu snyftar jag till en låt på youtube .. åh tänker bara på dej när jag hör den ..;/ Ååååh så jag saknar november-Mars ...:(


Kärlek är ett spel, verklighet eller på låtsas..

Du är fortfarande allt jag behöver för att bli hel, för att allt ska bli bra

Tårarna rinner, Minerna tänds, Sorgen trycker, sanningen känns.
Du ska veta .. Du är fortfarande någon som verkligen betyder ngt för mig
Ngn som jag verkligen fattade tycke för
Ngn som jag verkligen saknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback