One thing is clear..

..Jag tänker fixa de här för din skull, Den här krabaten gav mig nya krafter, Hon gjorde så tårarna rann nerför mina kinder för några minuter sedan.
Hon fyllde mig med nya krafter, Hon gjorde så jag insåg att jag har ngt att kämpa för!
Det var som en röst i huvudet som sa - Tänker du verkligen kasta bort allt Quda lärde dig?
Näe fy helvete, ALDRIG IGEN! Jag vet hur tufft det var att skiljas från Quda,
Skulle jag gå igenom det igen? Finns inte en chans ens!
Jag skulle bryta ihop totalt, Quda visade att jag har något att kämpa för,
Ngn som jag verkligen älskar lika mycket som jag älskade henne! <3
Ngn jag inte kan lämna utanför bara för det känns såhär,
Jag tänker inte ge upp fören jag nått mitt mål - mitt mål att må bra igen!
Det är allt jag begär, Och jag vet - Med Quda´s "röst" inne i huvudet som peppar mig så kommer det här gå!
För hon är en av dom jag älskar mest, Även om hon inte är min nu så betyder hon oerhört mycket för mig!
Jag är dig evigt tacksam Barraquda, låt det här låta fånigt jag bryr mig inte, Men jag älskar dig Quda och tack för allt!
Jag ska fixa det här, För din skull! <3
Barraquda
3/8-2005 - 19/7-2007
Ägare under den tiden: Jag
B

B
b
b
b
b
b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback