Raise your voice

Först av allt tänker jag bara säga: Rösta på mina designade tretorn ridstövlar! ;) www.ridstovel.se?boot=5936 Isf TACK SÅ JÄTTE MKT! :D

Började dagen kl 06.45, haha jag vaknade då ^^ ok för att jag behövde äta, så jag gick ner och fixade frukost och sen gick jag upp och åt den i sängen framför TV då jag slog på en film :)
Sen 08.30 kanske, gick jag till datorn och satt med mamma och kollade på lättvikts hinder! :) (Y) Sen kollade jag pix och så och sen for vi till stallet :)
Mockade, fyllde hö, fotade när syster yster red Smokie, gick jätte bra! :D (Y)
Sen hem, äta lunch och nu sitter jag här :) Ska gå och hämta boken: ridlära, som syster yester har nere :)
Jo innan jag går ner ska jag kolla på nå dressyrsadlar, kira kanske ska få ny mot hösten eller så :) <3
Puss på er <33 :)
l

Kommentarer
Nadia säger:

Söt du är :)

2009-07-05 | 12:40:21
Bloggadress: http://nadiasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback