This summer...

..Har inte blivit så  som jag tänkt mig, kollade igenom gammla blogg inlägg nyss.
jag hade skrivit att jag och Emma skulle träna o få super kondis och träna med pållarna, vist skulle de gå great när man inte ens pratar åt varandra? ja de var en sak.
Men min 1a månad av sommarlovet har bestått av att ha sjukt tråkigt!! för dagen efter vi fått sommarlov började vi ändra mina insulin doser, så jag har hehe mått dåligt större delen av sommarlovet, great lr vad? ibland suger livet när man har diabetes!! Men konstigt jag mått dåligt när mitt blodsocker legat på 17-21 dagligen i ½år och nu börjar vara normalt? läkarna säger ju de är normalt jag mår såhär, men det får jag inte riktigt in i huvudet, för de brukar bli så de snurrar i huvve osv, o typ som man ska svimma, tror ni man vågat göra ngt mer "ansträngande"? näe precis, men nu sakta men säkert börjar det bli bättre, nu ska bara jag intyga mig själv att allt kmr gå bra, önska mig lycka till?! :) skulle vara gulligt "stöd" på vägen! :] <3
Ni ska veta, att leva med diabetes är inte uppskattat, var glad om ni inte har de!
Men som sagt, nu är de slut tjorvat, nu SKA DET BLI BRA MED BLODSOCKER HELVETET!!! :)
Nu ska jag bara kolla pix, sen duscha och sen se tv :)
Puss på er ;* <333

Sooner or later I and Kira will be back ;D <3
j

Kommentarer
Eliin :) säger:

Lycka till! :)

2009-07-09 | 22:28:18
Bloggadress: http://eliinronnqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback