Twilight

Hör å häpna (?) nu!
Jag har LOVAT att jag skulle se Twilight, och gjorde det faktiskt igr! ;D och jag trodde inte den skulle vara så bra .. Men den var ju grymt SJUKT BRA! ;o :D
Blev nog lite beroende? (a) så jag såg den idag med ;D
Sen började jag läsa böckerna, och de går inte att sluta! ;O beroende framkallande på extremt hög nivå!
Nå lyckades slita mig ett tag nu, läste tidigare idag så jag knappt kunde se, och det menas med att jag läste LÄNGE! xD
Ja filmen är då grymt se värd!!!! 11/10 stjärnor (ok ärligt så, skulle den få mkt mer än så!)
Nu ska jag bara kolla pix och så och msn ett tag, sen gå och äta och så.
Kunde knappt sova ngt inatt, blodsockret som förstörde?!
Vaknade kl 23.50, skakade, kallsvettades typ, kände mig stressad men vet inte vrf, mådde illa .. så då gick jag och drack och sen slog jag på tv för jag kunde inte somna, sen lyckades jag iaf somna, nog är de jävligt när blodsockret ska förstöra, och jag var ju inte ens låg! ;O de var typ 11,2 lr nå när jag vaknade vid 12 och imorse var de 7,1! fan ta o bestämma sig o hitta rätt nivå så jag får må bra! Ngn som råkat ut för ungefär samma sak?
Sen en sak till, det skadar inte att komentera, jag lovar jag bits inte! ;) Inget roligt o blogga om ingen komenterar..:/
Nå puss me er o nästa gång jag loggar in vill jag ha massor av komentarer! :D <3
Twilight
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback