Varför tro på lögnen när du kan tro på sanningen?

Lalalalala den som lyckas få mig sluta lyssna på "Edward and Bella - kiss me" är bra! ;) Lär inte hända iaf! ;P
Sen är det till böckerna, ojoj kan inte haft annat för mig dom sista 3 dagarna? Hehe blidde nog lite beroende, ok är beroende kanske de heter (a) har 2 böcker kvar! :D <3
Och filmen, tror jag ser den en runda till imrg! ;D de går inte o sluta!! Twilight är helt enkelt för grym!!! ;D <3
Nu ska ja äta och sen läsa mer Twilight! ;) Och skulle inte förvåna mig om jag är lika sjuk som min syster som läser ut alla och sen börjar om från början med dom igen? (a)
När nu äta o bli inslukad i Twilight världen! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback