9 saker du inte viste om mig

* Jag är igentligen blond
* Jag avskyr att ta blodprov om ngn annan än jag själv sticker mig ;D
* Jag har bra! magmuskler ;D
* Jag får lätt på mig ett par jeans i stl 150, blir ju ngt korta men inga problem i midjan ;D
* Jag har bra! balans, hoppar 1meter barbacka på pownii och dom som vet nu på innanbäcksskolan i gympa hallen dom där grejorna man kunde ta ner och "gå" armgång i, en sån bräda gick jag uppe på minst 1meter upp i luften, Och jag gick hela fram & tillbaks utan och ramla ner ;D
* Jag är ganska bortskämd
* Allt som min pownii kan idag är det jag som lärt henne
* Enligt sånna som hört mig sjunga så kan jag tydligen de ;S fast inte enligt mig sj!
* Brukar fixa VG på prov som jag inte ens tränat till ;D

Kommentarer
Anonym säger:

"Jag är ganska bortskämd" - jag tycker inte att du är det alls

2009-06-04 | 21:01:03
Josse säger:

Jag tkr jag är bortskämd, inget jag kanske med mening vill vara men fick julklappar av mamma för över 7.500! äger både en hopp och en dressyrsadel, fick en vespa när jag fyllde år fast jag fick så dyra julklappar osv ;)

2009-06-04 | 21:46:56
Bloggadress: http://josefinstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback