Akon - Beautiful

Hallå folket! ;D
Ikv har inte jag gjort ngt spec, spenderat tid med familjen och så.
Sen har jag börjat från 0 med att bygga upp en blogg om diabetes, fick ngt ryck och kände att jag behöver kunna skriva av mig med hur ett liv med diabetes kan vara, så därför startade jag den bloggen! :)
http://EnDiabetikersLiv.blogg.se glöm nu inte och iaf besöka, under uppbyggnad så jag har inte hunnit få ditt headern men det kommer mer info och uppbyggnad! :)
Kan säga att jag är typ beroende av en låt nu, som ni kanske redan förstått är det Akon - Beautiful, grym låt de ;D
Nå nu ska jag gå och duscha och sen äta och sen se film tror jag :)
Puss <3 / Josse
j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback