Colby O'donis - What you got

Just kollar på lite hästgrejor jag tror jag ska klicka hem ;) bland annat ett par nya vita ridbyxor! :D Sen nå mer grejs, haha jag tror inte jag får beställa ngt mer schabrak men ...de är svårt att låta bli! ^^
Sen gjorde jag ngt test, typ: är du godis beroende. och duktig som jag är så är jag såklrt inte det, kanske inte så konstigt? ;) äh gör ju inte mig ngt iaf ^^ Bara jag får B & J glass ibland och sura godisar någongång sådär så nog äre lugnt! ;)
Kan säga att jag sparar rätt mkt pengar på att inte äta godis ;D det är ju då inge jag valt frivilligt men jaja så äre :P
Orkade iaf inte åka och rida för det är så varmt ute så man typ dör, ska bara endå skritta igång henne nu i några dagar så hon kan vila idag med :)
Insåg just att mitt hår blitt ganska blont när solen lyst på de hela veckan ;D yeeehYeeh ;D (Y)
Imrg kan ja ladda in bilder på pi för då får ja snotta syrrans dator! ^^ hehe me like ;D
ganska bekvämt med en bärbar då man akn se tv sammtidigt ^^ usch va lat jag lät x)
haha jaja så äre ;P BTW vill jag klicka hem en skräck film oxå! Drag me to hell, heter den ;)
Puss med er ;* <33

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback