Dissar klubben? ;D

Hahaha stackars lilla mig, hur ska detta sluta? (A)
Ni har inte fått höra mina planer, men här är dom iaf!
Haha jag borde igentligen tävla för Kalix RF men...
...Ist så kommer nog jag dissa Kalix och tävla för Haparanda ;D
Haha undra vad Lisa & dom kmr säga? (A) haha tror jag inte vill veta x)
Haha men så kan det gå, Just nu lägger jag upp taktik på hur jag och Kira ska börja det här :)
Och tack vare mammas hjälp kommer det nog gå bra! :D
Under hennes semester och på kvällar ska hon hjälpa mig med kira, dvs typ lektion, Right? ;D
Sen kmr vi nog tävlat LD & LC i år i hoppning, Great om allting går som de ska (Y)
Så .. nästa år kanske blir mer seriöst tävlande, dvs kanske Golvia och så ;)
Så det är bara hoppas planen håller, Näe nu ska hoppryttaren gå och se film ;)
See yah! ;D
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback