Eurosport & B & J glass ^^

Så har min kväll sett ut ;)
Frida smsade att de gick hästhoppning på Eurosport och de kan man inte missa!? ;D så jag bänkade mig i sängen med TV på :D
haha sen när jag sett ett tag hämtade jag B & J glass ;)
Haha sammtidigt som jag såg hästhoppningen messade jag med Frida, vi komenterade ryttarna/hästarna, och om vilka bett dom red med och om storhästar :) hon ska köpa så jag kollade nyss annonser och smsade henne om 2 st som lät fina/trevliga (:
Haha och så messade jag med Becki, vi komenterade oxå hästarna/ryttarna o så ^^
Rätt najs kväll det med ;)
Nu ska jag kika på pix om ngn har lagt upp bilder från Piteå, har varit hoppning fär upp till MSV A för ponny :)
Puss ;* <3
c I want to own this helmet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback