Glass i stora lass :)

Har precis stoppat in sista burken med glass i frysen, Haha läste hur man kunde göra hemma gjord glass så jag vart ju nästan tvungen och pröva, Tog vad jag hittade (smaksättning) och i ena burken blev det hallon glass, Och i den andra blev de ngn choklad mix med svag kaffesmak :)
Får väll se hur dom smakar senare, måste vara i frysen tills 19.15 ..:/
Tacka vet jag att mamma kmr hem med en B & J, glass sen :) Yeeeh ;D <3
Fast typ kanske vid 20.00 lr någe sådant för hon jobbar.
Haha blir iaf och vara hemma med syster yset ikv då, Går verkligen inte att fara och rida för de är så sjuuuukt varmt ute.. ;/
Höll typ på dö i stallet imorse när vi var och släppte ut dom och fixade, nå så sjukt varmt! typ +32,6 grader i solen kl halv 10! ;O Var iaf snäll och mockade till systers poa oxå ;) Hehe är jag inte världens bästa lillasyster? ;D
Sen kanske de blir och fara o hyra film, vet inte men ska höra med syster yster sen ^^
Haha de där "syster yster" de har bara blivit så varje gång ngn av oss skrover om den andra, typ på hennes pix då jag fotat står de: fotograf - syster yster ^^
Men nu ska jag kolla http://filmtoppen.se och se om jag hittar ngn film jag vill se, tror ja isf bänkar mig framför TV i vardags rummet för i mitt rum dör man av värme slag, + att den TV är större och min andra DVD redan står där så ^^ Yeeeh bra med 2 egna DVD:er ^^
Sen ska jag ut och fota kossor! ;D haha bor faktiskt granne med sådana och dom släpptes typ ut på bete för ett tag sen och sist jag kollade genom fönstret var dom helt galna ^^
Haha och så ska jag fortsätta med att lära mig stå stadigt på händer och sånt där, för mkt MTV igen? ;D
Haha puss på er ;* <3
gt

k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback