Haha jag ska se the frontier idag ;D

Haha blir film tittande sen, Och skräckis! (the frontier) ;)
EmmaSuuuundberg kmr hit, Haha har typ sett Wrong turn och alla med henne så de blir som mer läskigt för skriker hon, skriker jag osv ;D
Haha men måste "städa" på rummet, snarare plocka ihop kläder som ligger på golvet x)
Och sen dra in till Kalix å hyra filmen ;D och i nödfall om den inte finns blir de Black X-mas ...
Ser vi Black X-mas kmr seriöst jag vara typ död för dne är så jivla äcklig, inte läskig men äcklig...
Haha jo jag har sovit typ 4 timmar nu mitt på dagen (A) haha för jag var så trött och så messade Emma om vi skulle se film o ja ba - hmm jodå men jag kmr typ somna, så jag gick å sova ^^
Haha och när jag vaknade viste jag inte om det var morgon eller vad de var för jag brukar somna med Tv på,på kvällarna oxå och så hade jag på den nu oxå ;D
Haha bäst och "städa" nu då, sen till Kalix o hämta film, köpa godis å melon X) Haha jag är typ knäpp på nå sätt elr nå ;D
Puss på Dej ;)
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback