Jag vet att träning ger resultat så...

...Jag kom just på vad jag ska ha som projekt under sommaren!
Jag ska börja hoppa stor hästen :) Han brukar faktiskt vara snäll med mig :)
Vissa får det till att han är dum/elak, men det är han inte, han är bara väldigt personlig och försiktig, Men mycket speciell och han har en plats i mitt hjärta, Och den delen säger att jag ska pröva.
Så Smokie, under sommaren börjar du och jag träna hoppning och sen till hösten ser vi hur det går, Right? :)
Kan faktiskt bli roligt eftersom jag tycker det är roligt och rida till hästar, Och jag tror och vet att han inte skulle göra något dumt med mig med mening! :) <3
Så till helgen börjar vi träna :) Börjar väll rida han annars på veckorna oxå för nu har jag ju tid :)
Så knas "pownii" vad andra än säger och tror ska vi försöka, för utan försöka och chanser tar man sig ingenstans!
Laddar upp några bilder på fin poan :)

Smokie
*1997
Arab/Halvblod?
ca:158-160cm

a
a
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback