Just use your head

Har precis duschat och sen varit ut med vovven, eller innan jag var ut med henne så borstade jag henne så hon är fin imorgon när vi ska till brukshund klubben på skoltid (Y) Haha och sen satt jag en roda rosett i pannluggen på henne så hon ser någe x)

Var iaf och motionerade Kira vid halv 7 någe sånt :)
Hon gick super, lr njae stundvis gick det super men vissa stunder fick hon så psyk bryt och tjurade ihop totalt!!
Så då diskuterade vi det hela ett bra tag innan hon gav med sig, Hon tyckte man kunde tvära genom hörnen och inte lyssna och bara tjorva och hetsa fram, Men no, no honey! Inte med mig på ryggen!
Så som sagt höll vi på att diskutera det hela ett tag, dvs, ställa henne tills hon gav med sig rygga osv men sen var hon fin! :) Då gjorde vi lite galoppombyten och så och hon lyssnade fin fint! :)

Nu tror jag att jag ska börja gå och sova för annars kmr jag vara så trött imrg, men tänk, sista skoldagen imorgon!!
Sen bara avslutning på Torsdag, kmr bli super najs med sommarlov men sakna kompisar som man sikert inte kommer se under sommaren... jaja sånt é livet va?
Men kmr iaf sikta högt med Kiras och min träning under sommaren, lr ja, hoppmålen under sommaren är att hoppa LC bana stadigt och börjat hoppa LB bana om allt går som det ska och de känns bra och säkert, sen att hoppat LA (110cm) på enstaka :)

Men nu ska jag gå och sova, Mess om de é ngt :)
Puss <3 // Josse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback