Knock me down

Kanske glömde skriva igår att jag fixade NO provet? Jag hade inte ens pluggat ngt! ^^ Har ju sagt att de brukar gå fint endå ;D

G var 14p & Max 35 tror jag, Jag hade 25 så ;D haha så godkännt hade jag ju, Och ärligt så trodde jag att jag skule ligga precis isf, inte 10p mer än man behövde ;D Haha ganska stolt för att inte ha pluggat eller fattat ngt på lektionerna, men de brukar vara så att när jag får ett prov så bara förstår jag de ;D

Imorgon har jag matte prov, Vilket kmr gå åt helvete! Har bara B-delen kvar och sist så fick vi välja om vi ville göra den lr inte och jag vet inte hur jag ska fixa den, för de såg inte lätt ut! ;/ Nå ja får väll försöka, skriva det som kommer upp i huvve och hoppas på de bästa ...

Imrg på morgonen är ja iaf ledig ;D Ska & bli mer blondie ;) Sen har ja märkt att mitt hår är j*vligt "ofärgat" lr på är de ljust och under så är de typ mörkbrunt, vet inte om jag ska ha kvar så de är mörkbrunt under, för de é ganska snyggt men ja vet inte ... vad tycker just du? (:

Men nu ska ja dra till stallet en sväng, har igentligen ingen lust idag men har man poa så har man ... men ska inte rida iaf så jag är hemma ganska fort (: och om jag rider så rider jag inte så länge :P

Puss å kram <3 / Josse

Kommentarer
becky säger:

jag tycker att du ska ha mörkt hår :)

2009-06-04 | 19:11:35
Bloggadress: http://rrebeccaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback