Lady GaGa - Fashion

Tjoh på Er :)
Idag var jag som sagt och blekte håret/ gjorde slingor, De blev super! :) Sen så stylade Elli de jätte bra oxå och jag vet hur hon gjorde de, inte så komplicerat så de fixar jag sj oxå (:
Nå iaf så tog de 3 timmar därborta (A) Men bra blev de! (Y)
Haha var lite roligt när jag kom till skolan för typ alla märkte de och fick jätte gulliga komentarer ;) Tack hörni ;D
Haha bäst var nog Natta & Kummu för dom komenterade de hela tiden ;D Inte för de gör mig ngt, då vet jag ju att de blev bra ;)
Ska fixa bild oxå, kameran håller bara på och ladda sig :) men den behöver typ bara ladda 15min så kan ja fota igen ett tag ;P
Nu ska ja då it heller färga de mörkt igen, nu ska jag förbli blond/ljus brun :P
Nå håll ut, bild kmr snart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback