Movies

Tror jag ska klicka hem några filmer ikv då syster yster é hemma ifall hon ska ha ngn, Ska iaf ha: Drag me to hell (lägger in trailern nedan!)
Finns ju inga skräckisar och hyra, inga bra/läskiga iaf ;/
Har sett: Wrong turn 1 & 2, I know who kill me, Black x-mas, irene huss - nattrond, REC, SAW 4 & 5, The Frontier, Barnhemmet, Apartment 1303, Transsiberian, berätta inte för någon, och några till jag inte kommer ihåg namnet på (:
Och ingen är sådär riktigt läskig, haha SAW ska ju vara rysare/tortyr men Lisa och jag satt och skrattade när vi såg den för det är så fejkat x) Normalt? ^^
The Frontier är ganska bra inspelat iaf, inte sådär "overklig" eller jo stundvis men ja (:
Jag ska kolla om P2 finns att klicka hem oxå, den ska typ vara läskig? ^^
Jaja ska kolla det nu och kolla på programet för stockholm horse show, Vi kanske ska dit! :) (Y) <3
Puss me er ;* <3
 
jaha så funderar inte de ;/ lägger in länken då: http://www.youtube.com/watch?v=eXN3r1EGXZ4&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback