Ny Header :)

Ny header va tyx? Bra och ha kusin som kan fixa ;D

Tjoh, Idag har man inte gjort mkt, Tjillat, släppt powniin i ny sommarhagen och sett när hon busat runt :]
Haha fotat pållarna närom räääsade i hagen och så :)
Sen hemmat o tjillat framför datron och nött youtube :)
Sett My sweet 16, haha de programet é först roligt o se ;D en av dom som fyllde 16 i de ja såg idag hade 5 as fina pållar! :D
Haha sen typ ätit "midsommar middag" haha kan man säga så? ^^
Jaja de var gott iaf, sen nött lite mera youtube och pix och så :)
Nu ska jag snart gå och äta ngt och sen kanske jag ska se twilight? ;) Haha har inte sett den och typ alla pratar om den, sååå man kanske borde se den? (A)
Komentera den nya headern :]
Puss på er och ha en fortsatt bra midsommar :] <33
Ni får messa mig för jag har tråkigt :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback