Open your eyes and find the reason why

Åååh började tänka uti tävlingar igen och insåg att jag inte hinner tävla Kira så mkt..:/ Det är bara resten av den här tävlingsterminen och sen 2 tävlingsterminer till ... åh vrf måste jag fylla 18 på våren och inte då alla tävlingar är slut för året? Hoppas verkligen mamma och dom är snäll med mig så jag kan få åka och tävla lite mer sist året på henne? :]
Slut funderat, sen får ja väll rida stor häst då men de är inte samma sak som ponny...
..Eller så tävlar jag henne som storhäst då jag fyllt 18? Äh får se de då!
Jag vet en poa jag vill ha och utbilda och sen tävla... Åhh så sjukt fin! Ska fixa bild ngn dag jag lovar! :) <3
Måste klappa lite på den sen idag ;]
Sen vill jag iaf åka till stallet och börja rida igång Kira om jag orkar, men vill det iaf :)
Nu ska jag leta om jag har en bild på pållen där ;) men den är nog ganska gammal...:/
Puss på er!<3
j Jag...

...Hjärta <3...
k ... Dej!!!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback