Pownii power

Var och red ponnyn nu på eftermiddagen, Hon har haft sommarvila så jag har börjat sätta igång henne nu igen :)
Red iaf i sommarhagen så hon slapp gå på damm ridbanan :P
Trodde hon skulle va hel knasig eftersom de var så mkt insekter och Kira inte gillar det alls och när jag skulle iväg med henne sj så jag tog både spö och sporrar, o rider jag med spö brukar hon va tossigt galen men hon var jätte fin idag :)
Fast det är hon för de mesta ;) Hon gick i stadig form, fin bakbens aktivitet och tuggade på bettet och arbetade med ryggen och var helt underbar! :D <3
Sen skedde de en liten olycka när jag skulle linda av henne benlindorna för hon skulle vifta bort insekter men jag var ivägen så hon träffade min läpp så de blödde ganska hela mkt (har bilder kan ladda upp här sen ngn dag), klarade iaf dyr ridbyxorna i den ljusa färgen o tur var då de! ;O (Y)
Nu sitter jag här, har precis vart ut med hunden och ska gå och duscha snart och sen se TV/Film.
Sen imrg blir de mormor o morfar o då kanske fara till stugan :) Hoppas Ammi kmr ed för då ska vi fan bada i sjön, är säkert iskallt..? ^^
Nu ska jag iaf dra, hejs :) <3
k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback