Snart 2år vännen...

...I snart 2år har jag haft Shikira! :) Shit va tiden går fort! imorgon är de 1månad kvar :)
Haha fick henne Fredag den 13 och inte har jag ångrat mig ;D
Vill hoppträna nu! Men hon har stått så kanske på ngn dag om de är bra väder och häst å människa mår bra :)
Läste även i ngn hästtidning att framgång består av 90% vilja och 10% teknik ;D de var lite roligt..:)
Annars idag har inte jag gjort mkt, legat på soffan och håller på och arbetar mig genom Blue wather high film boxen :P
Men dum som man är började man och se 4e och sista filmen i den boxen, inte 1an, Så otroligt duktig man är...!
Jahaja men nu ska jag bara kolla hastnet och hastannonser och sen ska jag gå ner och se mer film ;D
Sen ikv ska jag antingen se ännu mera blue wather high lr twiligt (bra med syster som köper hem filmer!) jag vet inte :)
Men ska dra nue
Puss <3
p
 haha jag är jätte sugen på popcorn! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback