So close you can almost taste it

Hallå folket ;D
Idag har jag inte gjort så mkt, typ chillat ^^
Stallet på morgonen och sen har jag inte gjort ngt spec :P
Har nött MTV hela dagen och så hörde jag några bra låtar men såklart hittar man dom inte på youtube, sometims life sucks...
Jaja jag kom nyss hem, Ska snart dra till stallet och motionera pownii :) Funderar på att ta ut nå bommar, får se när jag kmr dit om jag ids de :)
Ska hoppa bana till helgen om det är väder, de är jätte länge sen jag hoppade bana ...
Haha bara jobbigt och bygga fram allt ^^
Ska nog hoppa LD/LC (80/90cm) bana med henne :) Ska be ngn fota då oxå ;D
Jahapp nu tror jag att jag ska börja dra på mig ridkläder och fara ;p
Kan lägga in en dagens sen och skriva hur det gick med powniin´s motions runda :)
Puss på er, äre ngt så messa bara :)
// Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback