Sorry, But i'm not a perfect princess

Siter här och gör ingenting ...
Just kollar pix, facebook, hastnet osv så nu har jag lite och göra..;/
Tror jag ska gå ner och äta och sen se mer Blue water high :) är på skiva 2 och de är 4 i film boxen men då såg jag ju 4an först av alla men ska se den igen sen ;D
Pratade nyss med Lisa och hörde hur det går för henne på Golvia, Hon kom 4a i LC, GRATTIS! :D Sen hade hon hoppat LB omhoppning men utan placering men e är ju bra iaf (:
Sen kan jag hälsa att min systemkamera är helt cp! Men typ låter konstigt och kan inte focusera på ngt! ;S
tror jag måste plicka isär den och se om de är nå fel på den, Fan oxå just nu när pållarna ska till sommarhagen imrn!
Onödigt säger jag bara! Börja fungera annats slår ja ihjäl dig... haha fan vad less jag är på den!
Jaja nu ska ja äta och sen se film :)
Mess om de är ngt, har ju trots allt gratis mess :)
Puss <3 / Josse ;P
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback