Sugar - Flo Rida

Ååååh de är äckligt varmt ute, iaf sist jag var ut! ;O
Var till krf en sväng imorse och kollade på hopptävlingen men orkade inte stanna och se och fot LD, vilket jag igentligen var där för men dom var så mkt försenade och så var det så äckligt varmt så jag orkade inte så jag for till stallet och mockade ist! :D värsta befrielsen och få gå in i ett svalt stall!!!!! :D
Tkr det kan sluta vara äckligt varmt och börja regna :D jag är udda ^^
Sen kom jag hem, satt mig vid datorn, var ner och åt och sitter här igen ;D
kollar man ut är de typ mulet nu! :D (Y) och så... hoppas VERKLIGEN det börjar REGNA IDAG!!! :D
Smsade just lajja o fråga hur de gick i piteå, hon kmr hemåt sen idag :P
Imorgon tänkte jag kanske dra en sväng in till kalix, de är ju kalixdagarna, haha kusin tyckte jag skulle kma idag men ja vette om jag ids, haha ^^ haha bara isf för att få sånt där godis dom brukar sälja :P långa sura grejor i olika smaker ^^
Hoppas hellre de börjar regna så man med gott sammvete kan sätta på en film o chilla! :D
nu ska jag kolla på nå hästsaker och kläder :P
Puss Ciao ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback