Summer 2009

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!!!!!
SOMMARLOV! ;D


Haha ngn som är liiiite glad? ^^ så otroligt skönt och slippa skolan! ;D
Fast vist kmr jag sakna flera av mina kompisar ..."/
Annars idag har jag inte gjort mkt, nött MTV & ZTV idag oxå ;D hahaha näe men jag hade lite å göra ^^
Sen har jag sett film, Djävulen bär prada.
Har sett den förut oxå men de är länge sen så ja tänkte jag kunde se den igen :)
Sen är jag tidig med att säga vad jag vill ha i julklapp, haha ja vet de där lät hel sjukt men om ja säger de i förväg kanske jag får de? ;D
Sa iaf till mamma att jag vill ha en bärbar dator och om jag bidrar lite själv så lät de som jag skulle få en!!! :D ok de är länge till julafton men haha ja är ju som jag är ;D
Näe nu ska jag gå och äta, tror jag...
Ni får lite bra musik oxå ;D
Puss & ha en bra sommar! :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback