The Veronicas - When it all falls apart

Tjoh!
Tbx för stunden lr vad jag nu ska säga? ;)
Jag klarar mig inte utan att blogga, lr om jag nu måste men kan vara skönt och få skriva av sig lite :)
Idag har jag iaf inte gjort mkt, Nött MTV & ZTV och hittat new bra musik ;D
Sen skulle jag mixa ihop en skiva och smart som jag är har ja ju självklart slut tomma skivor! Great!
Haha men imrg ska jag mixa ihop allting (:
FinFint och mixa ihop great sommar musik ;D
Just nu sitter jag iaf på mammas jobb och ska hem typ 19 lr någe sånt, tror hon slutar då ;D Fin koll man har! ^^
Hoppas de är bra väder imrg så amn typ kan vara ute och inte sitta inne och "möggla" haha ja vet att de typ stavas med ett "g" men dom säger sådär i en film och sen hare bara blivit så ;D
Haha sen ska min systemkamera fan börja fungera igen, och inte dampa! ;D
Hahaha ni har mig på msn typ timme till o sen äre bara o messa :)
Puss på er :) <3
g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback