Tidsfördriv

Onödiga frågor om mig!

TIO FAVORITER
1. tv kanal ? De beror väll på, men MTV eller 5an lr 3an ;)
2. blommor ? serisöt? ingen aning...
3. färg ? blå
4. sport ? Ridsport :P
5. affär ? Hmm ...
6. musik ? Dughrty, Lady GaGa å så vidare ;) lyssnar väll på de mesta...
7. mat ? Hmm ... typ kyckling, sallad å vitlöksbaguett ;)
8. årstid ? Våren :)
9. djur ? Häst & hund :)
10. stad ? Sthlm ;D


TIO FAKTA
1. hemstad - Kalix
2. hårfärg - blond
3. längd ? 171cm
4. frisyr ? några centimeter längre än till axlarna, uppklippt & snelugg
5. ögonfärg - brown
6. skostorlek - 39/40
7. humör ? Drömmare, Glad, possitiv, lätt att få och skratta ;)
8. orientering - va?
9. tillgänglighet ? jag antar att det är förhållandemässigt här, Så singel ;)
10. vänster eller högerhänt - höger

TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - Jodu
2. tror du på kärlek? - Jag vet att man kan bli lycklig av det men oxå hur mkt det kan såra en
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? vi drog inte jämnt upp längre lr hur jag ska förklara?
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja
5. har du någonsin krossat någons hjärta? ja..
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? ?
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? ja det har jag
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Nej de är jag inte :)
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? om jag visste det skulle den väl inte vara hemlig?
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae, man kan nog inte bli kär bara sådär "poff"

TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? klart man vill ha pengar, men jag väljer ju hellre att vara fattig & ha kärlek i mitt liv såklart.
2. vin eller öl? Uscha ;) men vin isf
3. dag eller natt ? Mitt emellan, eftermiddag/kväll är bäst :)
4. one night stands eller förhållande?Förhållande
5. tv eller internet? - internet!
6. pepsi eller cocacola ? Cola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? Det beror på vilket humör man é på :)
8. färgfoton eller svart/vita foton ? Svartvita är fina men de är färgfoton så det spelar ingen större roll..
9. telefonkontakt eller face to face ? båda


TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? vet inte? knepig fråga
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? nej
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? Har nog alla
4. har du någonsin hoppas bungyjump? No way ;)
5. har du någonsin varit på en husbåt? nej
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? vad är det?
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Det har nog alla så ärligt ja.. men igentligen inte menat de :)
8. har du någonsin gått på bio ensam? nej faktiskt inte
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? Jo
10. har du någonsin tyckt att världen suger? Många stunder när man kännt sig ensam

Brukar du komma i tid: Jeo
Vad hade du i din mun senast: Vatten
Har du bra kondition: Rätt så bra
Hur lång är du: 1,71
Hur känner du dig just nu: pigg ;)
Hur upplever du dig själv som person: Glad & envis ;)
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och Vitt & blått
Kan du laga mat: Klart men de brukar jag inte göra så ofta ;D
Vad jobbar du med/pluggar du: Plugg, sommarlov nästa vecka ;D
Vad har du på dig just nu: Mörka stuprörs jeans o knallblå huvtröja
Har du någon fobi: Typ geting?
Hade du en bra kväll igår: Njae hyffsad I guess
Vilket är ditt senaste inköp: Ingen aning x)
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Projekt just nu: Secret
Vilken tid gick du upp idag: typ 6?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: fick av mamma (A)
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: ingen aning
Senaste alkoholintag: ingen aning
Har du haft mörkt hår: Blont
Är du morgonpigg: Beror på, ofta halvmedvetslös lr någe ;)
Vem snackade du med senast: Lisa
Stjärntecken: oxe
Varm favoritdricka: Choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte :P
Saknar du någon just nu: Njae, jo..
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Någon gång i månaden
Gillar du dokumentärer: ?
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska
När fikade du senast: idag :)
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Såra någon jag tycker om eller inte kunna diskutera
Senast sedda filmen: Step up 2 the streets
Senaste impulsköp: ?
Bästa promenad: ingen aning
Favoritgata: ?
Favoritgalleri: Ngn i sthlm va den nu hette
Här bjuder jag mamma på middag: vet inte ;)
Fikar gärna på: Lycktan
Bästa lunchställe: Lycktan
Favoritgrönsak: Gul paprika
Favoritfärg: blå
Favoritmärke: Puma lr DC
Favoritdjur: häst & hund
Bil: haha nu frågade ni nog fel person ;)
Favvoskor: Sneakers lr mina DC skor
Motionerar: Ridsport å sprigning bara för skojjs skull
Det dyraste jag köpt: Jag är ju ganska bortskämd så..
Bästa käket: Kebab kom jag just på att är ganska gott :)
Dansar helst till: Ingen aning x)
Bästa romanen: Ingen aning ?
Favoritprodukt på Apoteket: ?
Reser helst till: Blått vatten, varma svarta nätter och vit sandstrand.
Älsklingsljud: När man får ett sms av nån som får det att pirra i magen
Mitt sämsta köp nånsin: En mobil jag ångrar jag köpte
Är du bekymrad över något just nu: njae
Favoritland förutom sverige? vet inte
Längtar efter: somarlov!
Gillar Allsång på Skansen? njae, känns lite sommrigt men :)
Senast lästa papperstidning: NSD
Senaste telefonsamtal: Ammi
Kär: Hemlis :)
Varit i Polen? Nej det har jag inte
Hur många resväskor äger du? Ingen? ^^
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart!
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Lady GaGa
Vad är det bästa med dig? Att jag är lätt å få o skratta
Vad är det näst bästa med dig? Att jag är rak och står för vad jag tycker
Vad är det sämsta med dig? Jag kan bli jättearg
Hur var du som barn? Tyst?
Har du bra kontakt med din familj? Ja det har jag
Har du varit kär? Jaa
Hur stora fötter har du? 39-40
Hur ofta filar du dem? Nån gång i månaden?
Följer du någon Tv-serie? Grey's Anatomy
Vad gjorde du nyårsafton 1999?  Var med familjen antar jag

Sju saker du har på dig
- 1.
Underkläder
- 2. Byxor
- 3. Top/Tröja
- 4. Strumpor
- 5. Mina örhängen
- 6.  Skor
- 7.  Nycklar och kort

sex saker du har gjort i dag
- 1.
vart på skolan
- 2. Ätit
- 3. Suttit vid datorn
- 4. Varit till stallet
- 5. lyssnat på musik
- 6. Chillat ;) hahaha

Fem favoritsaker
- 1.
Datorn
- 2. Min mobiltelefon
- 3. Mina vänner
- 4. Min pownii
- 5. TV



Tre val

- Tacos eller pizza: tacos
- Öl eller vin: vin men uscha iaf ;D
- Idol eller Let´s Dance: Idol

En sak du ångrar 
- 1.Att jag sålde min förra pownii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback