Tonight it's gonna be a movie night?

Haha jag orkade mig upp imorse, men jag tror jag hann somna om typ 3 gånger x) Var så jivla trött  ;)
Hade gärna stannat kvar och sovit men pållen ville ut ;D
Så jag gjorde klart allt i stallet så jag kom hem för typ 20min sen :)
Funderar på att räääza in med vespan till Kalix och tanka och så men jag vet inte om jag ids för de blåser så kallt! ^^
Sen var jag sugen på att hyra film, bara vem som kmr och ser då.. de é inge roligt och se skräckis sj ;D
Hittade en som lät lite läskig ;) Typ The frointiers:

En grupp unga förbrytare stjäl pengar under ett upplopp i Paris och försöker nå gränsen till Nederländerna. Men långt ute på vischan tr­äffar de på en grupp blodtörstiga mördare.

Filmen innehåller kannibaler, inavlade nazister och blodiga hjältinnor med hagelgevär... Men den känslige göre sig icke besvär - Frontiers befinner sig långt bortom ultravåldets sista utposter!

Det låter lite som wrong turn och både 1an & 2an é bra, fast 2an é bäst, den finns ju oxå å hyra! ;O haha vem kmr och ser skräckis jag vågar inte se sj ;)

nu ska jag leta mer skräckisar, Puss på Dej! ;)

s Vill se ;)
a Sett & den é bra! ; ) -" In the forest only they can hear you scream"
a Har sett, äckligt läskig ;P  -"Det kommer bli en blodig jul"


Kommentarer
petra säger:

the frontier är as äcklig. har sett den, och det ångrar jag x)

2009-06-06 | 15:25:47
Bloggadress: http://petrajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback