utrustnings koll ;)

Hahahahaha, typ tömt skåpen i stallet och tagit med mig miljontals hästprylar för att tvätta och kolla om ngt är trasigt lr så :P lämnade dock mina grimmor i stallet, vad kan jag ha i grimmor? 30-35st? :D
Har miljontals schabrak som ska tvättas, har iaf borstat dom, tävttmaskinen får göra resten (a)
Har iaf 2 sadlar och putsa rena, 1 kieffer wien dressyr och en Henri de rivel fletcher hoppsadel :)
Sen mitt hoppträns med martingal och dressyrtränset, benskydd, grimmor (några av dom som är hemma) ridstövlar, bett, ländtäcken osv ^^
Bäst å dra sig utåt då :)
Haha btw vill jag nog inte veta vad all min utrustning till mej och kira skulle kosta om jag räknade ihop det, för det blir ehh...MKT! ;o :D (y)
j Kieffer wien dressyr sadel
j Henri de rivel - fletcher hopp
h träns och hela alltet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback