Watch and learn

Jag är typ seeeeg x')
Bloggar 2 gånger redan men inte har jag skrivit om min dag som jag brukar? Näe just de, Sån skills man har ^^
Idag har de iaf varit utedag på skolan, enda +:en var väll att vi började hal 10, Men jag var sen ^^ Haha duktigtDuktigt ^^ Men min vespa hade lite bensin så jag var tvungen och fixa så den blev tankad ;D fick typ hyper panik vid stallet när den typ bisade att den inte hade något! Så jag ringde morfar och sa att jag körde dit och så fick han tanka den ;D lat jag är som åker dit och tankar ^^ praktiskt om inte annat ;D Haha så nu är den full tankad, Me like ;D
Sen när vi slutat räääzade jag och Lisa in till "stan" en sväng, köpte mascara och en dricka ;D Haha lisa var nog värre än mig å slösa pengar ;D (Y) duktigt ^^
Haha hon köpte typ benlindor till Robban som skulle matcha ett schabrak hon fått av mig ;D och så köpte hon hundgodis å en klotång lr va de nu heter? (A)
Sen for vi och kollade på Hackamore, men dom fannas bara i stl full och då blir dom typ stora på våra ponnysar :/
Funderar på att köpa ett till Kira oxå men isf måste jag beställa ett och de ids jag inte göra nu, igentligen är det bara en sån där onödig sak, lr ja de kan ju vara bra och ha ett (A) sådär säger jag typ om allt...^^
Nå efter stan for jag till mormor och morfar och fördrev tid och åt middag där, sen orkade jag inte köra hem vespan så jag fick sjuts (Y) Men då är minuset att jag måste dit imrg på morgonen och hämta den..:/ aja de går nog de oxå :P
Var till stallet sen och mockade och fixade och så kom syster och hämtade mig så for vi hem och hon åt och var ut me hunden och jag satt vid datorn ;D
Sen for vi till stallet och borstade pållarna och red ut en sväng :) Gick fint de och kira hár vilat i 1 vecka så jag förväntade mig att hon skulle vara sjukt galet pigg men hon typ bara hoppade på stället och sparkade bakut lite och de räknar jag som lugn för att vara henne om hon vilat 1 vecka! (A) Snäll pownii ;D
Sen red jag på ridbanan ett tag, tänkte bara "jogga" henne lite men de blev typ hopp/dressyr, Volt arb och ökningar och så och hon var super fin! Hahaha även fast hon vilat 1 vecka men hon var värsta rääääzern men de gillar vi (Y)
Sen typ fyllde jag hö och vatten i hagen och så skulle jag koppla om vattenslangen och dåsåg ja typ en orm eller någe sånt i gräset, Shiet va rädd jag blev! Typ släppte slangen och sprang (A) Vadå inte mitt fel ormar är läskiga? ;D
Så syster fick fixa det medan jag tittade på ;)
Sen for vi in till kalix och köpte glass ;D haha typ när vi var vid frasses jag ba -  åhh va gott med mjukglass ... å syrra ba- vi tar de typ imrn lr onsdag lr någe :P Ja ba - Yes ;D (Y)
Haha nu har ja fördrivit lte mer tid som ni ser och nu hade jag tänkt gå och sova i normal tid för en gångs skull så jag orkar fara på skolan imrn, typ ute dag då oxå..*suck* jaja bara 2 skoldagar till!!! Sen avslutning! Me like ;D
Vad ska jag fördriva sommarlovet med? Äh de år ja fundera på sen .. orkar inte nu ;D
Hahaha godnatt med er :) <3
Puss <3
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback