What You Got - Colby O'Donis feat. Akon

Hallå på Er ;D
Har just ätit middag och sett hästhoppning på TV, kan de bli mkt bättre? ;D haha näe men de var bra :)
När jag såg hästhoppning satt jag även och pratade häst med mamma, ex att jag vill få ett par tretorn Advance stövlar (A)
Sen så skickade jag just in en grej till en tävling där man kan vinna en Kep hjälm, Det skulle jag inte tacka nej emot att få :)
Drömma kan man, för drömmar är till för att slå in...
Sen har jag nött ännu mer Blue water high ;) får lixom inte nog av de ;D
Senare kanske jag ska se twiligt, Alla pratar om den filmen och sj är man helt efter för man inte idas se den ^^
Nu skriver jag med Rebecca som tidigare idag sa att dom ska ha hemma tävling i Augusti så då kanske jag och Kira åker dit och hopplar lite :)
Får iaf för mamma och så men vi får väll se hur det blir, men det skulle vara roligt :)

c Kep-Hjälm 5.499:-
t Ge mig?  Snälla skulle bli så sjukt glad!!! Röda lr svarta tretorn Advance :) Snälla :]
Mamma/syster om ni ser de här kan ni väll sponsra mig med stövlarna? ;] Snääääääälla :] Skulle bli sjukt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback