You are cute and I speak the truth

Hola!
Kom nyss hem från stallet, har ridit barbacka på pownii o så stod de ett hinder på ridbanan, fast de var så lite så jag höjde de ganska mkt ;D Haha så vi hoppade lite utan sadel (: Dom sista hoppen låg hindret på 80cm ^^
Sist jag hoppade barbacka var ju typ i vintras, då vi hoppade 1meter ;D
Nå annars gör jag inte alls mkt, ska försöka plugga lite NO för vi har typ prov imrg men de kmr lika gå åt helvete för jag fattar inte när våran lärare ska försöka "förklara" och så har man inte ens fått nå typ: "läs dom där sidorna i boken" han ba: ja ni ska ha prov på Onsdag, Men sa inte vad vi skulle läsa! ;S
Så jaja, får väll kolla igenom anteckingar o hoppas jag får G iaf, Kan ju hoppas de blir som på kemi provet i julas!?
Nå då sku vi iaf ha kemi prov, Innan vi skulle gå in sa jag åt Lisa att de skulle gå jätte dåligt, för jag lovar, Jag kunde INGENTING innan jag gick in genom dörren!
Men när jag fick häftet och såg allt så blev allt helt logiskt, helt sjukt jag vet! ;) å de roliga var att dom svåra uppgifterna hade jag lättast med och även fast jag inte viste vad jag höll på med utan bara skrev det som kom upp i huvudet så skrev jag ihop ett VG+ !!!! Jag kan ännu inte förstå hur jag lyckades, haha nå kan ju hoppas de går så imorgon oxå...
Kanske bäst och hämta boken o kolla då, men jag finns vid msn hela kvällen och jag har gratis sms så mobilen é oxå med överallt! ;D
Puss på Dej!!!<333 / Josse

Nog é de ju som söööööööt!!! ;)


Ni får en bra låt oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback