6 Mars - Busponnyzar!

Idag vaknade jag kring halv 9, Gick ner och åt o sen for jag till stallet.
Red Shikira på ridbanan och de gick fin fint :)
Tränade lite 8volter, skänkelvikningar och lekte lite med galoppombyten och i slutet var hon riktigt fin =) (Y)
Sen mockade jag, Fyllde hö osv å sen gick jag ut och fotade lite :)
Sen hämtade morfar mig och då for jag hem, bytte kläder och for till Lina.A, Vi for en sväng på stan och fikade och så :)
Sen var vi in på gallerian och på häst å hund, Köpte dock inget då jag inte hittade ngt jag ville ha :)
Sen så frågade Lina om jag ville kma med och rida Jva och de ville jag ju såklart :) <3
Så jag for hem å åt och sen hämtade vi upp Lina och for till stallet, Då så fick vi Låna Pila oxå :) (Lisas förra ponny)
Så jag fick ta Pila, En väldans söt B-ponny =) se här: ett till skäl att bli B-ponny ryttare ;) Jag har som bliit förälskad i småponnyer =) <3 Vi red på planen och de gick bra :P Pila var rikigt fin! Jätte fint steg :P Sen bytte vi och jag red Juva ett tag, Hahahahahaha men den busponnyn bara bockade och sparkade bakut med mig ;) först blev hon rädd för en människa med hund och började leva om ^^ Haha fast de var till lika roligt för jag är van vid sånt där så jag upplever de inte svårt och sitta kvar när ponnyer busar, Dessvärre med stor hästar på typ 165cm för de är en helt annan kraft på deras bocksprång..
Nå men iaf så bytte vi tbx sen och jag red Pila :) då for vi en sväng genom byn o de gick super :D Sen red vi på gården och Lina fotade mig och Pila, å så fotade ja henne o Juva =)
Nu så har ja kommit hem, varit ut m vovven och ska snart gå ner och äta och sen se film :)
Pööösss hejs!<333
P.S / Imorgon ska jag rida Brownie igen :) <333333333 D.S
Snart mina :D

Kommentarer
emma ;) säger:

hihi, det verkar som om sötjuva har varit busig xP <3333

2009-03-06 | 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback