All i know is i'm lost without you..

... Men just nu är jag inte förlorad, Jag har dig vid min sida just nu, Tack Shikira!

Hoppningen igår gick ju som sagt var väldans bra, Har fixat bilder, mer finns på min pix :)
Det var ju första gången jag hoppade Sunny, Och 2:a gången jag ens satt på henne! ;O Men de gjorde då absolut inget, för en fin häst de é vad de é! :D Hon blev väldans pigg mot hindren då dom blev lite högre men jag är ju van vid det x'P
Nå iaf började vi hoppa ett litet kryss, Så hoppade vi en liten oxer oxh ett litet räcke men det gick så bra så Lisa fick höja åt oss ;) Det blev 70, Det blev 80, inga problem där, Det höjdes till 90cm, No problems, Så Lisa satt de på 1meter och de gick helt underbart bra! :D har aldrig suttit på ett så duktigt varmblod ;O =D (Y) Helt otroligt duktig!!! =D
Sen så hoppade jag ju Shikira, Vi hoppade oxå upp till 1meter, fast bara 1språng då hon hoppade det så fint :) Hon taxerade jätte bra och de kändes så bra så jag nöjde mig med 1 hopp på 1meter med henne =) Vi hoppade dom andra hindrerna på 80-90cm oxå =) Haha och så skulle Lisa göra ett titthinder med granris under och då hon skulle hämta lite granris i skogn så blev kira rädd ;D Men hon var jätte fin igr =)
Tömkörde Kira ett tag idag och de gick väldans bra, bättre än förväntat för sist jag tömkörde henne var nog .. hmm .. i höstas? x'P Men hon gick väldigt bra iaf =) Mkt nöjd :)
Lisa red Ladan idag och de gick oxå super, Haha Lisa tror hon fått ngn sjukdom som heter "Börjat gilla dressyr" lr ngt i den stilen, Hon red Lady jätte fint!!!! :) Och hade vist kommit på att hon kanske skulle tävla Bo i dressyr i Maj på RBRK :)
Ni får 2 bilder från igr =) Puuuuussss<333
a 1meter på Sunny, Varmblodet :)
a Shikira & jag 1meter :)

Tack ponnyn & "ponnyn" för att ni ställde upp och hoppade så snällt och fint igr =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback