All I want is you

Kom hem från stallet för ett tag sen, Ridit dressyr med Kira och de gick väll bra (: Hon var ganska fin, men "lekte" typ arab i början då allt var farligt ..;) Men sen i slutet var hon fin som vanligt :)
Längtar tills nästa helg, men jag tror jag är nervös redan x'P Fast först måste man ta sig förbi Måndag .. å de vill jag inte! vill ngn byta och ta blodprov ist för mig? jag lovar, de é gratis! För jag vill inte ta blodprov .. huvva, gör de på ngn annan än på mig!?
Enda +:et är väll att jag får vara ledig från skolan på Måndag ;P
Tror jag ska hämta mat, äta framför datorn och sitta här hela kvällen, int vet ja .. får väll bli så, lr så ser jag film? Hmm .. hur ska jag göra? Finns d ngn som vill smsa? Har ju 3000sms att slösa upp =P
Puuuuuussssss på er!<333
a
Jag saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback