Alla dagar är inte samma som dom som redan varit..!

Kom nyss hem från stallet, Var och mockade oxh fixade åt Kira så de var klart tills hon kom in :)
Just nu sitter jag på youtube och lyssnar på Justin Timberlake, Har nött ut alla låtar vid de här laget x'P Om någon nu ville veta exakt vad jag lyssnar på nu så lyssnar jag på: Cry me a river
Den é ganska bra :P Gammal låt men va spelar de för roll? ;P
Tror jag ska och rida Kira sen, Eller jag ska de, För får hon vila blir hon så pigg och så måste jag hålla henne i kondition nu så man kan träna på innan tävlingarna börjar, Även om de är ett tag kvar... *Suck*  :)
Näe nu ska ja gå och äta och sen åka till stallet, Äre ngt så smsa .. ^^
Pöööössssss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback