Danny Saucedo ft. Therese - If only you

Började snoka på youtube och hittade en gammal goding lr hur man nu brukar säga?
Iaf så kan jag tala om att den här låten gillade jag ganska mkt då den var ny,
 Har ju till å me hört den live ;) Så de é ett + :)
Hmm.. sen så é ju: Tokyo oxå ganska bra... ;) Måste lyssna lite på den oxå ^^

Dagen har bestått av skola, från kl 07.30 då jag kom dit ;S till kl 15.20 Hmm Roligt lr så inte!
Fast dagen gick ganska snabbt iaf, har haft typ: Bild, Svenska, Lunch på typ 1h å 15min, Språk, Matte, NO å sist SO.
Har SO prov på Fredag som man oxå måste lägga ner lite tid till att plugga, Jag ska då inte sjunka från mitt VG, Snarare höja de till ett MVG om jag nu lyckas? ;) Man kan ju hoppas! Kom på att jag ska se till och verkligen få de bästa jag kan på prov så jag kan få ha bra betyg till nästa år då man ska välja gymnasium, Ni vet strömsholm drömmen.. Fast jag vet endå int om ja skulle vilja flytta själv ner till stockholm och gå det ..:/
Skit samma, bra betyg kan man endå ha! de är ju bara lönande! ^^

Nå nu ska jag gå och kolla om jag får igång min TV som haft ngn trasig kabel så jag har int kunnat se TV på den sen i början av December ;O Har bara kunnat se på DVD, för jag har varit så lat och int orkat köpa ngn ny kabel ^^ Men när mamma skulle och handla fick hon allt köpa med sig en hem :) Då kan man äntligen börja fortsätta se typ Ghost Wisper å de (:
Började se ngt program på Måndagar i slutet av december på TV:n nere, undra om de fortfarande går? ska kolla ikv :P (Om jag nu é nog skillad på att fixa TV:n ?)
Haha int för de kanske é så svårt o fixa dit en ny kabel, Så de lär jag ju lyckas fixa ;P
Nu ska jag göra det och får jag igång min TV kan ni ju gissa att jag sitter där ^^ Då äre bara och smsa om jag ska gå och sätta mig vid datorn, sen ska jag plugga lite mera SO och skriva på prao rapporten, Nå höres väll :)
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSS!<333
bild från www.Google.se
Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback