Delta Goodrem - Lost without you

Låten jag har som rubrik är riktigt bra! Hittade den nyss på youtube, Och sen fastnade i mitt hjärta! Riktigt bra!!!
Föresten tror jag att jag ska köpa mig Blue wather high filmerna (säsong 1 & 2) Lr så önskar ja mig dom då jag fyller år?
Kom hem för ett tag sen, Varit och införskaffat mig lunch till i veckan då jag har prao, Haha jag har fått mig 2 hästar och rida =) Då har jag ju Kira som vanligt, Så får jag rida Sunny på Måndag,Tisdag o Torsdag =) Roligt med andra oxå!
Och så har vi ju Ladan ngn dag och så fick vi låna Lillus =) så Lisa och jag får turas om med dom här 4:a (: Det ska bli roligt =)
Ska mest troligen hoppa på Tisdag (: Kan försöka fixa bilder, Hihi då ska jag hoppa Sunny :) Blev informerad om att hon kan bli pigg och tycka de är roligt då de är länge sen hon hoppat, Men de gör inget (: Jag är ju van vid piggelina pållar ;)
Lisa kanske tar Kira då om hon vill? ^^ Hihi hon får låna min hoppstjärna ;D
Har även sett Save the last dance filmen igen, fast jag orkade inte se klart den, ska göra de sen ikv .. och så kanske jag ser den andra oxå =) Haha de gör inge ja kan vara vaken till vid 12 den här veckan oxå eftersom ja får lika lång sovmorgon som på mina helg dagar x'P fusk? ;) Nehejdå ;P Jag tkr de blir ganska bra (:
Tror jag ska gå och se klart filmen som sagt på ett tag, men först ska jag sitta på msn, Har på den hela kvällen orkar inte logga ut, men kan ha den på "inte vid datorn" så ni vet, då får ni smsa mig om ni vill jag ska gå och sätta mig vid den :)
Pööööössss på er<3333
a Lisa får låna min ponny som é ett ess på att hoppa! :)

I still in love with you, just so you know, no matter what all the other saying to you, I have tell you the truth, the truth that i'm still in love with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback