Det gäller att våga för att vinna

Kom hem för ett tag sen, Från Kalix kväll .. var iaf inge roligt..:/ Köpte inget eftersom jag ska få vespa å orkade inte slösa pengar på ngt jag inte behöver heller ;)
Mamma ska ringa morfar imorgon å så ska vi fara å se på en vespa ngn dag ;D HAPPY! (Y)
Sen har de varit skola som vanligt, Är faktiskt roligt då man har några knas där ;) Haha Frida å Lisa .. hur ska man beskriva dom? Roliga? Näe de räcker inte! ;D Tack för att ni finns, Ni gör min dag till ngt extra =)
Hehe Frida har smakat ngt nytt: apelsin med salt på ;D Haha bara för att ge igen .. hehe Frida vet vrf ;P
Nu ska jag gå ner å hämta ngt att äta och sen tror jag att jag ska se TV, lr få Frida å sätta sig vid sin dator och vara social å så :) Å så ska jag kanske se TV sen, Ska kolla på www.tv.nu å så måste jag kolla på www.filmtoppen.se :) vill se film i helgen =)
Puuussss<33
uo
Jag saknar åren jag hade dig, För du var den enda jag kunde prata om allt med..<3 Jag saknar dig!
Jag skulle kunna ge mkt för att få se dig igen, Men det kommer jag ALDRIG att kunna göra,
Vila i frid vännen, Jag älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback