Even if you can't hear my voice

Idag for jag till stallet vid 9 som jag skrev tidigare idag, Sen for ja hem och åt och sen direkt iväg till KRF och fota på Stina kursen :) Sen for jag med Lisa hem till dom, Vi satt vid datorn och dampade, Haha vi kollade på hästannonser om nu någon ville veta, Å så spelade Lisa ngt spel som verkade hel knasigt  x'D Sen gick vi ut med Hedda och sen gick vi in till datorerna igen, (Laddat upp nya bilder på pix!)
Sen vid halv 4 hämtade mamma mej så då var vi o tog in hästarna o så vi sku öppna höladu porten så var de ett rådjur där inne som var helt skräckslaget, Stackare ...
Sen var ja in till Kalix o inhandlade lite lunch till imorgon o på Tisdag, På Tisdag ska jag föresten till Gammelgården o då ska Lisa och jag ut och rida då hon fått låna Goldie och Brownie :) De ska bli roligt =)
Nu ska jag kika vidare på pixbox och sen blir de nog att sitta här hela kvällen, Känns så sjukt att de inte är skola på hela veckan, Inte för jag deppar för att vi har lov, Mkt roligare!!! ;)
Pöööössssss<33 Kanske bloggar ikv om ngt? Haha om jag kommer på ngt =) <3
pigg ponnys<3 
<3

Kommentarer
emma 8) säger:

roligt, fin bild <'3

2009-03-01 | 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback