Hilary Duff - So yesterday

Nu fick de bli en sådan där rubrik igen ... Hade ingen idé på ngt annat :)
Japp min städning gick fin fint ;P Haha var klar vid 4 tror jag, Tjänade ju lite på de oxå, Å dom hundralapparna var då välkomna in i mitt liv ;) Haha ^^) Just nu sitter jag på pix och på youtube .. som vanligt
Hade velat åka till stallet men de snöar så mkt ..:/ Har väldans tråkigt iaf!
Imorgon om de inte är så dåligt väder blir de iaf Gammelgården o rida Goldie, Brownie lr Robban :) De ska bli skoj =)
Roligt och få rida lite andra hästar än bara Iris, Hah näe men nyttigt heter de kanske, Dom har ju inte samma temperament alla, Lr haha en sak har dom gemensamt, Alla é pigga x'D Då sak man bara komma ihåg o ta me sig ridhjälmen hem från stallet imorgon, Inte för de skulle vara nå "jätte problem" om ja glömde den, För här hemma på min säng ligger min sprillans nya ;) Tack mamma för den :)
Näe nu ska jag vara lite social på msn o kolla på pix o så =) Pusss hejs<33
a Foto: Jag
a Foto: Jag
a Foto: Jag
Lämna gärna en komentar innan du går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback