I think I do the same now again..

Sitter å pratar m Lisa, Vi ska väll åka på vår sista prao dag nu på typ 45min ;)
 Blir roligt .. men hade gärna haft prao i ngn vecka till!
Tänk att få rida flera hästar i dagsljus! Hoppträna och en massa annat skoj, Inte sitta "inburad" på skolan med en bok framför näsan! ;S
Om man hade sådan tur, och då menar jag att få hålla på med hästarna varje dag, ist för att vara på skolan!
Nå ska dra nu, Ska kolla lite hästannonser ett tag och kolla ngn hästfilm på youtube (:
Pööööööössssssssss!<333

Vet inte om ja bloggar senare, Beror på om ja orkar sätta mig vid datorn för jag tänkte se film, Men om jag sätter mig här lovar jag: Jag kmr sitta här till typ 12 i natt då ^^) Hejs!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback